Monday 27 December 2010

Rasista

Akoze ja nie som rasista. Ale ostatni v kostole su. Vyskieraju tie rasisticke ksichty na mna. A obtazuju ma timi rasistickymi picovanami. Ze kedy dostane ten kokot z devinske picovskej Vsi medailu, o tom Dedem mi stale otravuju mysel. Potom sa modlia k zidovi na krizi a tu som celkom stratil pojem o case a o Slovakoch. Nosia na hrudi kriz, cosi splietaju o cistom Slovensku a divaju sa tymi jebnutymi pohladmi s baznou na znak kriza. Mily kokot rasista a nie  je vlatne slovensky kriz odvodeny od toho zida. Da sa tak zit? Konflikt vo vasich kokotskych hlavach musi byt neznesitelny.
Chodia do kostola sadaju si ku mne, davaju mi znak pokoja a mieru. Maju spotene ruky a cudny pohlad v ociach. Cosi vetria, cosi citia. Ach aha ja nie som rasita. Tak ma idu dojebat tymi ich nozmi, no a co aj tak ma nebavi Slovakom byt. Nuda. Fuck.

No comments: